Sessió informativa. Nova Llei de Contractes del Sector Públic.

Divendres, 15 de juny de 2018

Davant l’entrada en vigor de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives Europees de contractació del 2014, des de La Confederació us oferim la present sessió informativa per tal de repassar-ne les principals novetats i aprofundir en els avantatges i les oportunitats per les organitzacions del Tercer Sector Social.
 
La presentació de la sessió anirà a càrrec de Joan Segarra, President de La Confederació, i la ponència principal la realitzarà Santiago Lesmes, expert en clàusules socials i en desenvolupament de propostes legislatives sobre polítiques socials. Posteriorment, hi haurà un torn de preguntes i diàleg amb les persones assistents.

 

INSCRIPCIONS 


La inscripció és obligatòria a través del formulari electrònic habilitat. Les places són limitades i, en cas d’exhaurir-se, tindran prioritat les entitats sòcies de La Confederació.

Darrera actualització: 25.01.2019 | 12:22